środa, 21 września 2016

Maseczka w płacie Body Club z Biedronki

Witajcie :)

Do początku roku akademickiego jeszcze trochę czasu, a ja już tak szczerze trochę tęsknię za uczelnią. Za dużo wolnego to jednak niezdrowo :P Dzięki tej nudzie jednak łapię się różnych projektów co jest bardzo pożądanym efektem ubocznym :D Mam w sobie artystyczną duszę i po raz pierwszy od paru lat wracam do rysowania, może tym razem coś mi z tego wyjdzie. Na razie moja praca została zawieszona ponieważ cierpię na niedostatek kolorów kredek przez co marzy mi się powiększenie mojej skromnej kolekcji o pewne wyjątkowe i zarazem okropnie drogie kredki... Może jeśli będziecie tego chcieli wstawię zdjęcie tego nad czym pracuję ;)

Dobrze dobrze już koniec prywaty. Wczoraj testowałam dla Was maseczkę nawilżającą.



Nie robiłam zdjęć podczas używania maski bo myślę że każdy wie jak wygląda maseczka w płacie ;)
Muszę jednak przyznać, że to był mój pierwszy raz z takim typem produktu. Płat po wyciągnięciu z opakowania był bardzo bardzo mokry czyli producent nie żałował nam produktu :) Maseczka ma bardzo intensywny zapach, jest on jednak przyjemny i nie przeszkadza podczas trzymania jej na twarzy. Maskę trzymałam 20 minut czyli górną granicę czasu polecaną przez producenta i po ściągnięciu wklepałam pozostały produkt w skórę. Nadszedł czas na moje uwagi. Twarz po ściągnięciu maseczki była prawie tak samo mokra jak płat po wyciągnięciu z opakowania, sam płat po tym czasie ani trochę nie wysechł. Miałam wrażenie, że cały produkt pozostał na mojej twarzy i tym samym w ogóle się nie wchłaniając. Po dłuższym czasie od wklepania maski twarz wydawała się lepka. Muszę przyznać że moja cera jest troszkę dziwna ponieważ zwykle przesuszeniu ulega w niej strefa T po tej masce miejsca te były jednak najbardziej tłuste. Dzisiaj jednak po porannym oczyszczaniu widzę różnice w stanie skóry. Czuję większą miękkość i faktycznie nawilżenie. Nie wiem jednak czy efekt ten jest wart tego nieprzyjemnego wrażenia jakie odniosłam wczoraj.

Może stosowałyście te maski i macie o nich jakąś opinię chętnie się dowiem  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz